ELY-keskuksen asiakastyytyväisyys parani edellisvuodesta

Palvelutyytyväisyyskysely tehdään ELY-keskusten ja ELY-keskusten ja TE-toimistojen kehittämis- ja hallintokeskuksen (KEHA-keskus) palveluista vuosittain.

Etelä-Pohjanmaan ELY-keskuksessa vastaajia oli 159. Vastaajia oli varsin tasaisesti maksatuspalveluihin, rahoituspalveluihin ja valvontapalveluihin. Yritysten kehittämispalvelujen analyysi- ja konsultointipalveluissa vastaajia oli selkeästi vähemmän. Lupapalvelujen vastaajia ei Etelä-Pohjanmaan ELY-keskuksessa ollut.  Kyselyn asteikko on 1-5.

Palautteen mukaan kokonaistyytyväisyys on jatkanut paranemistaan edellisvuodesta, mutta kehitettävää on edelleen asian käsittelynopeudessa etenkin maksatuspalveluissa ja rahoituspalveluissa. Myös sähköisten järjestelmien toimivuuteen ja opastamiseen on kiinnitettävä huomiota

Mainos
Kesäseutu 2025 600x600

Jaa Somessa

Facebook
X (Twitter)
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Sähköposti

Jätä kommentti